Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2017

Ανακρίνουμε την χυμώδη Εφρίτα Προύτζου με τις 16 καυτές ερωτήσεις

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Ανάλογα πως θα μου μιλήσει αν μιλήσει όμορφα και ευγενικά θα απαντήσω επίσης ευγενικά και να μην μου αρέσει αλλιώς θα δει άσχημη αντίδραση

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 

Α: Νομίζω γεύμα θέατρο και σινεμά ξεκάθαρα!!

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Στο διαδίκτυο με πλησιάζουν συνέχεια και καθημερινά!

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Το καλύτερο που έχω καταφέρει στην ζωή μου μέχρι τώρα είναι τα ταξίδια που έχω κάνει και οι εμπειρίες μου που με έχουν ολοκληρώσει σαν άνθρωπο

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Σε ένα παράλληλο σύμπαν νομίζω ότι θα ήθελα να ήμουν πάλι η ίδια
Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…


Α: Δεν μετανιώνω ποτέ για καμία στιγμή γιατί αυτά τα βιώματα μου με έκαναν αυτή που είμαι

Ε: Τι σου δίνει χαρά…

Α: Αυτό που μου δίνει χαρά είναι η φατσούλα του σκύλου μου όταν γυρίζω σπίτι

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Αυτό που μου προκαλεί τρόμο είναι ο θάνατος

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου…  
Α: Μου αρέσει να με προσέχουν γενικά και όχι
κάτι συγκεκριμένο!

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 

Α: Φλερτ έρωτας και σεξ χωρίς σχέση σαφώς! Εκτός αν βρεθεί κάτι που να αξίζει

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Πρώτα έρχεται το σεξ και μετά ο έρωτας! Παρόλα αυτά και τα δυο παίζουν σημαντικό ρόλο σε μια σχέση

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Όταν μια γυναίκα μου εκδηλώνει το ενδιαφέρον της τρώει πάντα άκυρο!

Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Και φίλη μου έχει πάει με πρώην μου και εγώ με πρώην φίλης μου.

Ε: Είσαι πιο επιρρεπής στο φλερτ όταν πίνεις… 

Α: Δεν είμαι επιρρεπής στο φλερτ γιατί δεν πίνω ποτέ

Ε: Έχεις κάνει one night stand…
Α: Και ναι έχω κάνει και one night stand


Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Και τέλος ήμουν απόλυτα ειλικρινής σε όλες τις απαντήσεις μου!