Σάββατο, 28 Οκτωβρίου 2017

Ανακρίνουμε το απίστευτο μωρό Μαργαρίτα Δήμου με τις 16 καυτές ερωτήσεις μας

Ε: Είσαι για ποτό και σε πλησιάζει ένας άντρας, πως αντιδράς…

Α: Το πως θα αντιδράσω εξαρτάται σίγουρα από την κατάσταση στην οποία θα βρίσκομαι.  Αν θα είμαι ελεύθερη ή δεσμευμένη για μετά παίζει ρόλο ..και φυσικά το πόσο με έχει τραβήξει εμφανισιακά το άτομο που θα με πλησιάσει .

Ε: Πια πρόταση θα δεχόσουν πιο εύκολα από κάποιον που δεν έχεις ξανά βγει μαζί του, για ποτό, για γεύμα, για σινεμά η θέατρο, για μια απλή βόλτα με τα πόδια στην παραλία… 

Α: Το γεύμα είναι από τις πρώτες μου επιλογές και δίνει ένα ιδιαίτερο κύρος στο ραντεβού. Έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις καλύτερα τον άλλον και να αποκτήσεις οικειότητα μαζί του μέσα σε ένα ήρεμο περιβάλλον .

Ε: Πόσο συχνά σε πλησιάζουν έξω και πόσο στο διαδίκτυο…

Α: Στο διαδίκτυο προφανώς και περισσότεροι .. Η οθόνη καταντάει εύκολη λύση για όσους δεν έχουν δυναμικό χαρακτήρα . Παρόλα αυτά υπάρχουν αρκετοί που θα με πλησιάσουν στις εξόδους μου.

Ε: Τι θεωρείς ότι είναι το καλύτερο που έχεις καταφέρει μέχρι τώρα στην ζωή σου…

Α: Το καλύτερο που έχω καταφέρει μέχρι στιγμής θεωρώ πως είναι ότι
διατηρώ τον χαρακτήρα μου και κρατάω ανθρώπους δίπλα μου για αυτό που είμαι πραγματικά .

Ε: Σ ένα παράλληλο σύμπαν τι θα ήθελες να ήσουν…

Α: Δεν νομίζω πως θα μπορούσα να απαντήσω ακόμη σε μια τέτοια ερώτηση . Είμαι ακόμη 19 ετών .. μπορώ να καταφέρω σε αυτό το σύμπαν οτιδήποτε θα ήθελα να είμαι σε οποιοδήποτε άλλο .

Ε: Μετανιώνεις για στιγμές που έζησες…

Α: Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα . Όλες αυτές οι στιγμές που ζούμε, είτε καλές είτε όχι, μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους .

Ε: Τι σου δίνει χαρά…          


Α: Να έχω όλους όσους αγαπώ δίπλα μου και να πετυχαίνω τους στόχους μου.

Ε: Τι σου προκαλεί τρόμο…

Α: Τρόμο μου προκαλεί μόνο η αρρώστια και ο θάνατος . Είναι τα μόνα πάνω στην γη που πιστεύω πως τρέμουν όλοι.

Ε: Τι σου αρέσει να προσέχουν επάνω σου… 

Α: Όπως κάθε γυναίκα θέλει την επιβεβαίωση μέσα από τα βλέμματα που τραβάει έτσι και εγώ. Με την διαφορά ότι κολακεύομαι ιδιαίτερα όταν με εκτιμούν για την προσωπικότητα που διαθέτω εκτός από την εμφάνιση.

Ε: Φλερτ, έρωτας η απλά σεξ χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις, τύπου σχέση… 


Α: Και τα τρία είναι απαραίτητα. Ο έρωτας κατά την γνώμη είναι και το πιο δυσεύρετο .. όποτε αυτόν θα επέλεγα.

Ε: Τι ρόλο παίζει ο έρωτας – σεξ στη ζωή σου και την σχέση σου…

Α: Το σεξ και ο έρωτας πιστεύω πως ενώνει δυο ανθρώπους και παίζει καθοριστικό ρόλο σε μια σχέση. Η Χημεία είναι το Α και το Ω.

Ε: Μια γυναίκα σου εκδηλώνει το ερωτικό της ενδιαφέρον, μέχρι που θα το έφτανες…

Α: Έχω δεχτεί πολλές φορές ερωτικό ενδιαφέρον από γυναίκα. Ωστόσο δεν έχω επιχειρήσει μέχρι στιγμής να ανταποκριθώ και ούτε νομίζω να το κάνω και ποτέ.


Ε: Φίλη σου έχει πάει με πρώην σου, η εσύ με πρώην φίλης σου…

Α: Όχι δεν έχω πάει ποτέ με πρώην φίλης μου και ούτε θα το έκανα! Το αν έχει πάει κάποια φίλη μου με δικό μου πρώην δεν μπορώ να είμαι σίγουρη, πάντως για να επέλεξα να είναι πρώην μου προφανώς και δεν με ενδιαφέρει πλέον.
Ε: Είσαι πιο επιρρεπής στο φλερτ όταν πίνεις… 


Α: Ναι είμαι αρκετά, για αυτό βάζω τα όρια μου και περιορίζω τις εξόδους μου όταν είμαι σε σχέση.

Ε: Έχεις κάνει one night stand…

Α: Όχι δεν έχω κάνει

Ε: Είπες σε κάποια από τις πιο πάνω ερωτήσεις ψέματα;


Α: Δεν υπάρχει λόγος να πω σε κάποια από τις παραπάνω ερωτήσεις ψέματα.