Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

Ο Νιμπίρου «τρέχει» με 1.000 προς τη Γη! - Το καταστροφικό ραντεβού του με τη Γη στις 23 Σεπτεμβρίου.

Χαμός με βίντεο και φωτογραφίες στο διαδίκτυο! Και αναφορές για τον πλανήτη Χ στη NASA.

Η θέσης μας σε παλαιότερο άρθρο μου ΕΔΩ 

Φωτογραφικά «ντοκουμέντα» που αποδεικνύουν ότι ο μυστηριώδης πλανήτης Νιμπίρου θα είναι συνεπής στο καταστροφικό ραντεβού του με τη Γη στις 23 Σεπτεμβρίου έχουν κατακλύσει το διαδίκτυο, ενώ αμερικανικό site υποστηρίζει ότι...
υπάρχουν αναφορές γι' αυτόν και στην εσωτερική αλληλογραφία της NASA.

Τρεις ημέρες πριν από τη φερόμενη σύγκρουσή του με τη Γη, ο παραγωγός και ειδικός στο θέμα του Νιμπίρου Γιουβάλ Οβάντια παρουσίασε μια σειρά από φωτογραφίες που, όπως υποστηρίζει, δείχνουν τον πλανήτη στον ουρανό. «Το γεγονός είναι ότι εγώ και οι φίλοι μου βλέπουμε τον Νιμπίρου διά γυμνού οφθαλμού.

Τον τελευταίο χρόνο τον έχουμε καταγράψει σε τουλάχιστον 10 βίντεο και φωτογραφίες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πλησιάζει. Μπορούμε να δούμε καθαρά τη μακριά ουρά του με όλους τους μετεωρίτες όταν κάνουμε ζουμ. Μπορούμε να δούμε τον ίδιο τον Νιμπίρου» δήλωσε ο Οβάντια στην «Daily Express», ωστόσο δεν είναι ο μόνος «αυτόπτης μάρτυρας». Ο Ντέιβιντ Μιντ, από την πλευρά του, ο άνθρωπος που έγραψε πρώτος για τον Νιμπίρου σε βιβλίο του, υποστηρίζει ότι αυτήν τη στιγμή ο πλανήτης «τρέχει» με 1.000 και βρίσκεται ανάμεσα στον Αρη και στη Γη, σε τροχιά σύγκρουσης με τον πλανήτη μας.
Βιντεοσκοπημένο υλικό του πλανήτη από τηλεσκόπιο του νότιου ημισφαιρίου υποστηρίζει ότι έχει και ο συνωμοσιολόγος Ματ Ρότζερς. Το εν λόγω βίντεο δείχνει μια κόκκινη λάμψη με ένα στρογγυλό μαύρο αντικείμενο μπροστά της, το οποίο κατά τα λεγόμενά του είναι ο Νιμπίρου.



Σημείωμα

Ο ίδιος, μάλιστα, υποστηρίζει ότι τόσο η NASA όσο και οι παγκόσμιοι ηγέτες γνωρίζουν για την ύπαρξή του, αλλά την κρύβουν.

Την ίδια άποψη εξέφρασε και η αμερικανική ιστοσελίδα News4KTLA, σύμφωνα με την οποία υπάρχει εσωτερικό σημείωμα της NASA που προειδοποιεί για την ανησυχητική τροχιά του πλανήτη. Η πληροφορία αυτή, ωστόσο, δεν επιβεβαιώνεται επίσημα από την αμερικανική διαστημική υπηρεσία, ενώ άλλες ιστοσελίδες χαρακτήρισαν την είδηση «ψευδή».

πηγή εφημερίδα Espresso