Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017

Δήμητρα Καραλή - Όμορφη και ταλαντούχα

Όνομα: Δήμητρα
Επίθετό: Καραλή
Ζώδιο : Λέων
Σπουδές : Βρεφονηπιοκόμος
Ενδιαφέροντα : Οι βόλτες στην θάλασσα, να φροντίζω αυτούς που αγαπώ και το διάβασμα μυθιστορημάτων
Στόχος- φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι Να καταφέρω κάποια στιγμή να διοργανώνω επιδείξεις και εκδηλώσεις η να δημιουργήσω έναν σύλλογο κατά την κακοποίηση παιδιών και γυναικών.
Στιγμή αδυναμίας: Νιώθω αδύναμη μόνο όταν χάνω το χαμόγελο μου. Γιαυτό παλεύω να το διατηρώ πάντα.
Ελεύθερη- Δεσμευμένη :...
Ούτε ελεύθερη είμαι αλλά αφού δεν βλέπετε δαχτυλίδι στο χέρι δεν είμαι ούτε Δεσμευμένη
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φυσικά και υπάρχει!
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχουν κάνει είναι όταν επί δέκα μέρες δεχόμουν ανθοδέσμη με τριαντάφυλλα και χαρτάκι που έγραφε "θα σου στέλνω μέχρι να δεχτείς να βγεις μαζί μου"
Το ιδανικό αρσενικό: Πρέπει να διαθέτει μυαλό χιούμορ και να προσφέρει ασφάλεια στην γυναίκα που έχει δίπλα του.
Έχεις 3 ευχές: 1. Να καταφέρω να γυρίσω τον κόσμο 2. Να γίνω μια ευτυχισμένη μητέρα 3. Να μπορούσα να κάνω τους πάντες με ένα κόλπο να χαμογελάνε συνέχεια.
Αγαπημένη ταινία : Κώδικας Da Vinci
Στέκι: Η αγαπημένη μου καφετέρια στην πόλη μου. "Lobster"
Αξεσουάρ: Ο μικρός πρίγκιπας που φοράω συνήθως στο λαιμό μου και έχει τεράστια συναισθηματική αξία για μένα.
Ταξίδι: Παρίσι
Καλή και κακή συνήθεια: Η καλή συνήθεια που έχω είναι το ότι συνεχώς κάνω τον κλόουν για να γελάνε οι φίλοι μου και κακή συνήθεια η γκρίνια μου.
Facebook name : Δήμητρα Καραλή

Instagram : Karali_Dimitra