Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017

Χριστιάνα (Κρίστη ) Ντάτση - Μοιράζει πόνο με αγάπη πάντα...

Όνομα: Χριστιάνα (Κρίστη )
Επίθετο: Ντάτση
Ζώδιο: Λέων
Σπουδές: Υποκριτική τέχνη θεάτρου και κινηματογράφου, πτυχιούχος βυζαντινής μουσικής και γνώση 7 μουσικών οργάνων
Ενδιαφέροντα: Μουσική, ιππασία, θέατρο και φυσικά η μαγειρική στην οποία το τελευταίο καιρό έχω έκφραση μεγάλη αγάπη.
Στόχος – Φιλοδοξίες: Να εξερευνήσω όλους τους τόπους της Ελλάδας και όχι μόνο, να μάθω καινούργιους τόπους ήθη και έθιμα ακόμη και θρησκείες. Σαν περήφανη λέων θέλω να...
έχω πλήρη άποψη κ γνώμη για όλα... το Μότο μου ένα κ μοναδικό ( άσε με ελεύθερη για να γυρίζω σε εσένα )
Και οποίος κατάλαβε κατάλαβε!!!
Και τώρα: Είμαι κ Νοιώθω τόσο ελεύθερη που ένα μακρινό ταξίδι πιστεύω πως θα ήταν αυτό που θα μ ικανοποιούσε πιο πολύ απ οτιδήποτε και όταν επιστρέψω θα προσπαθήσω να ασχοληθώ μα το θέατρο γιατί είναι ένα κομμάτι που αγαπώ.
Στιγμή αδυναμίας: ‘Οταν βλέπω μικρά παιδιά να κοιμούνται στους δρόμους, είναι το χειρότερο μου αγαπώ τόσο πολύ τα παιδιά που αυτή η εικόνα με σκοτώνει και ντρέπομαι εγώ για λογαριασμό άλλον ανθρώπων.

Ελεύθερη – Δεσμευμένη: Ελεύθερη
Υπάρχει στη εποχή μας φλερτ: Εδώ μάλλον πρέπει να γελάσω; φλερτ τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια δεν υπάρχει, και βασικά δεν θα μ συγκινούσε γιατί είναι και λίγο παλαιών αρχών σ αυτό το κομμάτι θέλω ο άντρας να είναι άντρας με Α κεφαλαίο να τον έχω πάσα όπως η γιαγιά μου τον παππού μου.
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σ έχουν κάνει: Αχ πρόσφατα όταν γύρισε και μου  είπε κάποιος μετά από πολύ ώρα που μ κοιτούσε ότι είμαι σαν πίνακας ζωγραφικής μου έκανε χειροφίλημα μου ψιθύρισε πως μ αξίζουν τα καλύτερα και έφυγε σαν κύριος όπως και ήταν!!!
Το Ιδανικό αρσενικό: Ο ΑΝΤΡΑΣ θέλω τον άντρα λίγο πιο άντρα από εμένα με προσωπικότητα και άποψη με κάνει να νοιώθω βασίλισσα για να τον έχω πάσα και να χρυπάει και το χέρι στ τραπέζι άμα χρειαστεί για να νοιώθω ότι έχω αρσενικό δίπλα μου
Έχεις 3 ευχές: Να είναι καλά η μητέρα μου και ο αδελφός μου ο μικρότερος πάνω απ όλα μετά υγεία και χαμογέλα αισιοδοξία παντού.
Αγαπημένη ταινία : Βασικό ένστικτο και insidious...
Στέκι: Κάθε φορά κα κάπου άλλου.

Ταξίδι: Ινδία γιατί πιστεύω πως αυτός ο τόπος θα είναι ο ιδανικός για την ηρεμία του μυαλού μου έχει να μου προσφέρει πολλά!
Καλή και κακιά συνήθεια: Εκδικούμαι ΠΑΝΤΑ όσα χρόνια και αν τύχη να περάσουν, πάνω στον θυμό μου είμαι ικανοί για ΟΛΑ
Facebook name : kristy ntatsh II
Instagram: christy21nt