Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2016

Μαρίνα Νικολάου - Το μικρό πρόκληση από την Κύπρο

Όνομα : Μαρίνα  
Επίθετο: Νικολάου  
Ζώδιο : Αιγόκερος  
Σπουδές :Η δημοσιογραφία είναι κάτι που πάντα ήθελα και με ενδιέφερε 
Ενδιαφέροντα : Μόδα και Φωτογραφίες  
Στόχος – Φιλοδοξίες : Να έχω μια επιτυχημένη καριέρα στο επάγγελμα που θα ακολουθήσω 
Και τώρα : Να τελειώσω το σχολειό και να πάω για σπουδές 
Στιγμή αδυναμίας :Δεν βίωσα κάποια στιγμή αδυναμίας μέχρι σήμερα   
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
 Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει, όμως ο τρόπος που γίνετε πλέον είναι διαφορετικός. Έχει χαθεί ο ρόλος του κυνηγιού. Πλέον γίνεται μέσα από το διαδίκτυο περισσότερο και όχι τόσο από κοντά.  
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Συνήθως οι περισσότεροι φλερτάρουν με τον ίδιο τρόπο  
Το ιδανικό αρσενικό : Η καθεμία θα δώσει διαφορετική απάντηση. Για εμένα ο ιδανικός άνδρας είναι προστατευτικός, ευγενικός, και όμορφος(στα μάτια μου φυσικά). 
Έχεις 3 ευχές: Υγεία, Έναν μεγάλο έρωτα, να επιτύχω στο επάγγελμα που θα ακολουθήσω 
Αγαπημένη ταινία : Μου αρέσουν διάφορες ταινίες και πολλές φορές πιο παλιές όμως η τελευταία ταινία που είδα και λάτρεψα ήταν ‘’Central Intelligence’’
Στέκι :Οπουδήποτε φτάνει να έχεις καλή παρέα  
Αξεσουάρ : Τσάντα και κοσμήματα 
Ταξίδι : Ρώμη, Ιταλία  
Καλή και κακή συνήθεια : Κατακτώ τους στόχους μου αλλά έχω ακατάστατη ντουλάπα.  
Facebook name : Marina Nikolaou 
Instagram: marinaa.nikolaou











               
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...