Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

Μαριγιάννα Σκανδαλάκη: Το εκρηκτικό μοντέλο που έγινε σχεδιάστρια

Όνομα : Μαριγιάννα                 
Επίθετο: Σκανδαλάκη 
Ζώδιο :  Παρθένος                            
Ενδιαφέροντα : Χορός και γυμναστική 
Στόχος – Φιλοδοξίες : Φιλοδοξίες είμαι ρεαλίστρια, στόχος, να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου Και τώρα : Είμαι αφοσιωμένη στα όνειρα μου και εργάζομαι πολλές ώρες στο ατελιέ μου. 
Στιγμή αδυναμίας : Ο ανθρώπινος πόνος και τα αδέσποτα ζώα 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη :...
Ελεύθερη 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει αλλά λείπει η αληθινή ανθρώπινη επικοινωνία που έχει αντικατασταθεί από την διαδικτυακή     
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Δεν θυμάμαι και γιαυτό δεν μπορώ να ξεχωρίσω το καλύτερο, υστερούν όλα φαντασίας και πρωτοτυπίας 
Το ιδανικό αρσενικό : Εκείνο που θα μπορέσει να με δαμάσει και με ελκύει το έντονο βλέμμα και τα σαρκώδη χείλι.    
Έχεις 3 ευχές τι θέλεις:  
Αγαπημένη ταινία : Το ημερολόγιο 
Στέκι : Το ατελιέ μου 
Αξεσουάρ : Τρις βέρες! 
Ταξίδι : New York
Καλή συνήθεια : Τρώω πολλά φρούτα και πίνω πολλους χυμούς. 
Κακή συνήθεια : Μου αρέσουν τα γλυκά. 
Facebook name : Skandal DressCode